Client cases

Verso

De Klaviyo Klicks Awards, een exclusief programma voor meer dan 40.000 EMEA Klaviyo-klanten, biedt een unieke kans voor merken en marketing agencies die Klaviyo gebruiken om hun campagnes te presenteren en te strijden voor een plek bij de top 3 van de EMEA. We zijn verheugd om te delen dat het Dot ...
Nieuwsgierig?

IOAN

In 2023 startten de bekende Vlaming Jani Kazaltzis en zijn partner Jens Fissers het merk IOAN Skincare. Voortkomend uit de expertise van Jens in de ontwikkeling van cosmetische producten, en de vaardigheden van Jani om succesvol een merk in de markt te zetten, werd IOAN geboren.
Nieuwsgierig?

The Skateroom

In het jaar 2023 zijn wij een strategische samenwerking aangegaan met het gerenommeerde Brusselse merk, The Skateroom.  De uitdaging was helder: na een aanhoudende daling van de prestaties door een beperkte media-aanpak, was het tijd voor een nieuwe koers.
Nieuwsgierig?

Orta

De Klaviyo Klicks Awards, een exclusief programma voor meer dan 40.000 EMEA Klaviyo-klanten, biedt een unieke kans voor merken en marketing agencies die Klaviyo gebruiken om hun campagnes te presenteren en te strijden voor een plek bij de top 3 van de EMEA. We zijn verheugd om te delen dat het Dot ...
Nieuwsgierig?

Authentic Beauty Concept

Authentic Beauty Concept is een merk dat in 2019 op de Belgische markt werd geïntroduceerd onder de vleugels van Henkel. Het is niet zomaar een premium merk; het professionele haarverzorgings- & stylingmerk is een holistische ervaring die tot stand komt in samenwerking met een uniek ...
Nieuwsgierig?

Carta Branca

Carta Branca is een bekend merk voor trouwjurken en heeft een opmerkelijke organische groei doorgemaakt door strategisch gebruik te maken van de kracht van visuele platforms zoals Instagram, Pinterest en TikTok. Ze richten zich op het tonen van prachtige trouwjurken, het verbinden met hun klanten ...
Nieuwsgierig?

Erstwhile

Erstwhile had over de jaren heen een mooi email bestand opgebouwd, echter werd hier samen ingezien dat er nog meer uit te halen valt. Onze gemeenschappelijke doelstelling was dan ook eenduidig: omzet maximalisatie van het klantenbestand.
Nieuwsgierig?

Gofluo

Hoe Gofluo erin slaagde om met 100% online te groeien ten opzichte van vorig jaar (2020) door het bepalen en implementeren van de juiste online mediamix. Gofluo groeit snel en Julie Vets heeft een duidelijke visie waar ze met Gofluo naartoe wil voor de komende vijf jaar. The Dot Society werkt als ...
Nieuwsgierig?

Klaar om exponentieel te groeien?

Op zoek naar een partner die je kan begeleiden in de eindeloze mogelijkheden om nieuwe klanten aan te trekken en je huidige klantenbasis frequenter te laten terugkeren? Of juist om de eerste internationale stappen naar groei te zetten?

THE DOT ACADEMY

Van small talk naar grote overwinningen: de evolutie van conversationele AI marketing

Lees artikel >

This post is also available in: Engels