GOFLUO – The Story

GOFLUO staat voorop in de wereld van stijlvolle reflecterende mode en accessoires voor de “urban family”. Een opmerkelijk merk dat je misschien bent tegengekomen terwijl je de straten van Antwerpen, Berlijn of zelfs de trottoirs van New York bewandelde.

Opgericht door Julie Vets in 2016, is GOFLUO uitgegroeid tot een internationale sensatie, met meer dan 300 leveranciers in 10 landen en een bloeiende online webshop. Net zo innovatief als hun producten is de essentie van GOFLUO verankerd in het DNA van de bedrijfscultuur. Met het oog op investeren in de klanten van morgen begon Gofluo in 2022 aan zijn TikTok-reis onder begeleiding van The Dot Society.

Strategische evolutie op TikTok:

Van bescheiden begin tot opvallende resultaten op TikTok – elk tegenslag diende als een les, leidend tot effectievere strategieën (gedetailleerde inzichten vindt u in de volledige casestudy hieronder). Vandaag heeft de volharding in het zoeken naar de juiste contentpilaren voor de target audience het merk naar een volgend niveau gebracht. Met een strategische aanpak om content te creëren die aansluit bij de merkidentiteit, heeft TikTok zich naadloos geïntegreerd in de interne cultuur van GOFLUO. Na het verfijnen van de organische strategie voor een periode van 3 maanden en het verwerven van inzicht in effectieve content, waagde GOFLUO zich aan adverteren op het platform. Het doel: merkbekendheid versterken en nieuwe doelgroepen bereiken in kernmarkten EN met succes! 

Milestones: 

  • Organische berichten scoren consequent tot 3500weergaven, met 50+ likes en 10 opslaan.
  • TikTok’s CPM’s zijn lager dan €1, een zeer interessant kanaal voor ons als merk in termen van brand awareness. 
  • Indrukwekkende CTR’s van +1,5% bewijzen dat we de juiste doelgroep bereiken met een lage kosten per klik van <€0,20 (zelfs bij koude doelgroepen!).
  • In slechts 3 maanden hebben we interacties omgezet in conversies in België.

Meer weten over de case en de nieuwe trends op TikTok?

Ben je nieuwsgierig om de volledige route van de GOFLUO TikTok-reis te verkennen en enkele trends op TikTok te ontdekken? Deel je contactgegevens en bekijk de casestudy en leer wat TikTok nog in petto heeft voor 2023.

This post is also available in: Engels