Nu we stilletjes aan afscheid nemen van 2023 is The Dot Society verheugd om terug te blikken op een buitengewoon jaar vol groei, innovatie en een vleugje digitale marketing magie. Zet je schrap, we nemen je mee op onze rollercoaster ride door de hoogtepunten van dit jaar.

Maak kennis met de maestro’s: Nicolas en Gabriel sluiten zich aan bij The Dot Society.

In een baanbrekende stap verwelkomden we twee digitale marketing titanen, Nicolas en Gabriel, als minderheidsaandeelhouders. Afkomstig van het legendarische Google Belgium, was dit dynamische duo mede-oprichter van Semetis, een toonaangevend agentschap dat later geïntegreerd werd in de Omnicom Media Group. Hun schat aan ervaring en disrupting mindset sluiten perfect aan bij onze visie bij The Dot Society.

Gedurfde positionering: Bruggen bouwen tussen performance en branding.

Omdat we echte nichespelers zijn die alleen merken bedienen die actief zijn in de mode-, beauty- en lifestyle-industrie, hebben we onszelf gedwongen om diep te graven in wat die merken eigenlijk nodig hebben om door de jaren heen een duurzame groei te behouden. Onze missie bestaat eruit de kloof tussen performance marketing en brand building te dichten. We hebben ons toegelegd op het creëren van datagestuurde strategieën die naadloos samengaan met brand building. Dit heeft onze strategische groeipartnerschappen op de lange termijn versterkt, waarbij we onze klanten begeleiden bij elke stap van hun groeitraject.

Genomineerd voor uitmuntendheid: Meesters in marketing automatisering.

Ons continue streven naar uitmuntendheid op het gebied van marketing automatisering is niet onopgemerkt gebleven. Uit maar liefst 10.000 kandidaten in EMEA ontving The Dot Society met trots een nominatie, een eerbetoon aan de collectieve inspanning van ons getalenteerde team.

TikTok Takeover: waar mode, schoonheid en lifestyle samenkomen.

Omdat we het belang inzien van aanwezig zijn waar je klanten zijn, doken we halsoverkop in de wereld van TikTok. Onze versterkte kennis en ervaring op het platform zijn een game-changer, vooral voor mode-, beauty- en lifestylebedrijven. We zijn niet alleen trendvolgers; we zijn trendsetters. Practice what you preach zouden sommigen zeggen en dat hebben we zeker gedaan, we zijn viraal gegaan!

Verdubbeling van impact en kennisdeling.

Dit jaar verdubbelde The Dot Society haar inspanningen om impact te maken en kennis te delen. We organiseerden 2 fenomenale evenementen die onze klanten en industry peers samenbrachten en we hadden het voorrecht om een lezing te geven op het Fashion Talks Event.

Het resultaat? Een uitwisseling van baanbrekende inzichten en een verrijkende ervaring voor alle betrokkenen. Kennis is echt macht en we zijn er absoluut trots op dat wij de gamechanger zijn die deze kennis zo openlijk deelt.

Uitbreiding van onze dot familie.

In lijn met de groei van onze klanten, breidde The Dot Society haar familie uit door 8 nieuwe dotters te verwelkomen. Ons team versterkte zich, vooral in de consultancy en creatieve afdelingen. In lijn met onze visie om de kloof tussen performance marketing en brand building te overbruggen, zijn deze twee pijlers onmisbaar voor het creëren van een blijvende impact op de groei van onze klanten.

Bouwen aan een sterk fundament: het koesteren van onze interne cultuur.

Naast ons continue streven naar digitale marketing excellence voor onze klanten, richtte The Dot Society haar focus naar binnen, met als doel het smeden van een robuuste bedrijfsruggengraat en een levendige cultuur. We erkenden dat een verenigd team, gebonden door een gedeelde visie, de sleutel is om uitdagingen aan te gaan en ze om te zetten in opportuniteiten. We hebben een omgeving gecreëerd waarin elk obstakel niet wordt gezien als een wegversperring, maar als een kans om te innoveren en te groeien. Het vieren van grote en kleine mijlpalen werd omgezet in praktijk. Of het nu ging om het overwinnen van een moeilijk project of het bereiken van een persoonlijk doel, The Dot Society stond als één team achter elkaar.

Nu we deze wervelwind van een jaar afsluiten, wil The Dot Society zijn oprechte dankbaarheid uitspreken aan ons ongelooflijke team, visionaire leiders en, natuurlijk, onze klanten die ons vertrouwen om ons aan boord te nemen en de weg te effenen in het steeds veranderende digitale marketing landschap. Op nog een jaar van barrières doorbreken, trends creëren en onze stempel drukken op de wereld van digitale marketing!

This post is also available in: Engels