MEET MARGAUX

Stel jezelf voor en vertel in een paar zinnen wat je doet.

Mijn naam is Margaux, ik ben gepassioneerd rond het drijven van impact voor direct-to-consumer brands met de hulp van marketing technologie. Mijn expertise ligt al 5 jaar in marketing automation en het gebruiken van data-gedreven personalisatie om customer journeys te activeren.

Wat vind je fijn aan werken bij The Dot Society?

Het team beschikt over diepgaande interne expertise zowel op vlak van platformen als in verschillende industrieën, wat het elke dag interessant maakt. Navigeren in deze snelle omgeving van performance marketing voor mode-, lifestyle- en beautymerken kan een uitdaging zijn, maar het team floreert erin. Gedreven door een gedeelde toewijding om een ​​betekenisvolle impact te maken voor elke klant. Er heerst een sterke, dynamische energie binnen de groep, waarbij elk lid zijn unieke sterke punten bijdraagt ​​en echte resultaten creëert, terwijl iedereen ondertussen plezier heeft.

Wat is je go-to productiviteitstip?

Ik maak graag een wandeling na de lunch om de gevreesde food coma te vermijden en de rest van de dag energiek te blijven. En als je me met mijn AirPods in ziet, is de kans groot dat ik een energiek nummer op repeat heb staan. Dat is mijn geheime wapen om in de focuszone te komen!

THIS or THAT?

Favoriete Qoute?

“Alles komt altijd goed.”

Als je één avond met een sterke vrouw zou kunnen doorbrengen, wie zou dat dan zijn?

Als ik een avond met een sterke dame zou mogen doorbrengen, zou dat Coco Chanel zijn. Ik zou graag met haar praten over het imperium dat ze heeft opgebouwd en de blijvende impact die ze heeft achtergelaten. Ik kan me voorstellen dat ze er ongelooflijk nederig over zou zijn, maar toch vol scherpe inzichten over heruitvinding, veerkracht en vooruitlopen op de tijd. Haar vermogen om cultuur vorm te geven, normen uit te dagen en tijdloze stijl te creëren, is iets dat generaties vandaag de dag nog steeds inspireert.

Hoe het team me omschrijft in 4 emoji’s:


Ready to take the first steps towards exponential growth?

Looking for a partner to guide you through the endless possibilities on how to acquire more customers and improve your existing customer retention rate? Or rather to set your first international steps towards growth?

This post is also available in: Engels