The Dot Academy

Client Case: Casper

We hebben een interessante klanten case voor u om te lezen! 📚

Ontdek hoe Casper erin slaagde om op te schalen naar 5 locaties, hun conversiepercentage te verhogen met +6,5% en de kosten per acquisitie te verlagen met -70% door een 360°-aanpak te definiëren en implementeren.

Door het definiëren van de buyers persona en het ontwikkelen van een digitale blueprint over hoe te lanceren in nieuwe steden, slaagde Casper erin het concept te starten in andere steden en te blijven groeien.

The Dot Society werkt als een strategische online partner en is verantwoordelijk voor het bepalen van doelstellingen door het verkrijgen van inzichten uit de data en het definiëren van media budgetten die nodig zijn voor de betaalde kanalen. Door de data en inzichten te analyseren, bepaalden we de juiste content voor onze social media-advertenties en definieerden we de volgende stappen in hun nationale expansie.

We zijn niet alleen blij om met Casper samen te werken, maar we zijn ook klaar om het concept nog verder uit te breiden!

Verder, willen we Peter Van PraetAlexia ViaeneMatthias Laga and Lieselotte van Almenkerk bedanken!